Proč musí v ČR trvat nouzový stav? Chyběl by totiž Babišově vládě, farmaceutické lobby a nadnárodním online řetězcům…

single-image

Nouzový stav v České republice nekončí, vláda Andreje Babiše na poslední chvíli vyjednala s hejtmany jednotlivých krajů pokračování Nouzového stavu, ale tentokrát již jen v dikci samotných krajských samospráv. Hejtmani měli k tomuto návrhu několik připomínek, především chtěli návrat dětí do škol, ke kterému by mohlo dojít od počátku března. (Foto:

Loading...

Vláda proto prodloužila Nouzový stav do konce února [1], ovšem poslanecká sněmovna bude muset tento jednostranný krok vlády schválit zpětně, a to nejpozději do 30 dnů od dnešního dne. Došlo tak přesně k tomu, co jsem předpovídal v pátek na rádiu SVCS. Babišova vláda se rozhodla jít cestou vyhlášení Nouzového stavu bez požehnání sněmovny, ta se tak bude muset sejít, ale není jasné kdy. Hnutí STAN navrhuje povinné nošení respirátorů FFP2 v obchodech pro zákazníky i personál, o tom se ale bude jednat ve sněmovně.

Pokud jde o živnostníky v oboru pohostinství, tam lze hovořit přímo o genocidě živnostenského sektoru, ale velmi zásadně se zapomíná na ostatní živnostníky a provozovatele kamenných obchodů, kteří jsou daleko většími obětmi covidových lockdownů a nouzových stavů. Mnoha lidem uniká a nedochází jeden zásadní proces, který leží lidem přímo před očima, ale ve skutečnosti tomu nevěnují pozornost.

Ano, jedná se proces totální likvidace maloobchodní konkurence, která naprosto v historii nemá obdoby. A tato likvidace jde na ruku někomu, kdo je vítězem Nouzového stavu a vítězem covidové krize. Z nouzového stavu profituje vláda, kdy disponuje nad lidem absolutní mocí, není potřeba vyhlašovat tendry a výběrová řízení. Profituje z něj farmaceutický a vakcinační průmysl. Ale tím hlavním benefitorem jsou nadnárodní korporace razící digitální ekonomiku v rámci Velkého resetu.

V nouzovém stavu nesmíte koupit ozdoby na Vánoce, oblečení, ani boty v supermarketu, ale můžete je koupit od globalistického online shopu

Určitě jste zaregistrovali během Nouzového stavu, že když jste přišli do supermarketu nebo hypermarketu, tak uličky s regály se zbožím, které nepředstavují základní lidskou potřebu, byly přepáskovány výstražnými plastovými páskami s cedulemi, že toto zboží je dočasně mimo prodej, a to v souladu s Nouzovým stavem a rovněž v souladu s vyhláškami ministerstva zdravotnictví a hygieny. Na toto nás už před Vánoci minulý rok jako první upozornili čtenáři ze Slovenska.

Nemohli jste si tak koupit boty, oblečení, zimní bundu, nemohli jste koupit mobil, počítač, ledničku, pračku, vysavač, dokonce jste nemohli koupit ani hračky na Vánoce dětem, pokud obchod neměl v nabídce i potraviny. Kamenné obchody přišly o obrovské povánoční výprodeje, které tradičně kamenným obchodům generují nejvíce tržeb v roce. Ve jménu covidové ochrany tak všechny specializované obchody byly zavřené, ale přitom všechny tyto věci, které jsem jmenoval, jste mohli koupit, ale ne v kamenném obchodě, ale na internetu.

Během lockdownu na Slovensku si lidé nemohli v Tescu koupit oblečení, jen potraviny a drogerii

Zatímco kamenné obchody musely být zavřené, na jejich úkor se napakovaly nadnárodní digitální řetězce, v ČR potom především Alza, CZC a Mall, a kromě toho globální firmy jako Amazon, Deichmann s obuví atd. Tyto online obchody jsou totiž dokonale připraveny na éru digitální bezkontaktní ekonomiky, kdy člověk nepřijde do styku s živým člověkem. Typickým příkladem je nadnárodní kyperský digitální obchod Alza, který je jedničkou na českém a rovněž na slovenském online trhu. Tyto velké korporace jako je Alza mají propracovaný logistický systém a mohutné distribuční sklady, kamiony, dodávky a informační systém, který jim umožňuje distribuovat miliony položek denně a doručovat je zákazníkům prakticky do druhého dne, v některých případech dokonce v tentýž den.

Nouzový stav jako převýchovný proces na reset myšlení lidí, jak a kde mají nakupovat

Žádný malý živnostník v kamenném krámku nedokáže těmto digitálním obrům konkurovat, protože náklady na takovou distribuční online síť jsou astronomické. Takže kamenný obchod dokáže prodávat jen místním lidem v daném místě, v daném městě, kteří přijdou osobně do kamenného obchodu. Existuje jedna věc, které online obchody nedokáží konkurovat, a to je osobní nákup v daném místě teď a tady. A mnoho lidí tyto nákupy dosud a dodnes preferuje. Pokud je něco tady v regálu v obchodě a stojím u toho, nebudu to kupovat online. A takových lidí je stále většina.

Během lockdownu nekoupíte v kamenném krámu elektro, i když je to nadnárodní řetězec. Cílem je naučit lidi nakupovat online a snížit tak nadnárodním řetězcům náklady na prodejní prostory, jejich vyhřívání, osvětlení, údržbu, personál atd.

Pokud si půjdete koupit telefon nebo počítač, tak ano, mnoho lidí už nakupuje jen online, pročtou si recenze nakupujících a zakoupí výrobek na webu. Jenže pro nákup baterií, drobného zboží, prodlužovačky, rozdvojky, nemrznoucí směsi do ostřikovačů, bot, oblečení, nádobí, granulí pro psa a dalších typů položek drtivá většina lidí nepůjde na internet, ale nakoupí to v místním kamenném obchodě. Jenže, lockdowny a nouzové stavy tohle všechno změnily. Lidé se museli naučit nakupovat úplně všechno online, nejen věci, které kupovali párkrát za rok předtím, ale naprosto všechno, s výjimkou tedy potravin a nějaké té drogerie. A všimněte si, k jaké dokonalosti to již dovedla Alza.

Digitální ekonomika přinese fenomén vypuštění kontaktu zákazníka s živým člověkem v roli prodejce či doručovatele

Alza naprosto vyrušila z celého procesu nákupu online a doručování lidský kontakt. Až donedávna platilo, že zboží jste si vyzvedli na pobočce Alzy, anebo vám zboží přivezl kurýr. Jenže, Alza zavedla tzv. Alzaboxy, což jsou zařízení se schránkami, do kterých je prodejcem uloženo vámi zakoupené zboží, vy pouze přijdete v jakoukoliv denní či noční dobu, použijete kód, který vám přijde na mobil a odemknete schránku a vyzvednete si zboží. Nepřijdete tak do živého kontaktu s člověkem. Online si objednáte zboží a potom ze schránky Alzaboxu vyzvednete.

Tímto způsobem se úplně vypouští lidský kontakt a takový prodejce může bez omezení prodávat i během nejpřísnějších lockdownů, protože tyto Alzaboxy jsou úmyslně rozmístěny v těsné blízkosti potravinových supermarketů, benzínových pump či dopravních tepen, a přístup k těmto místům samozřejmě žádná vláda nezakáže, takže i v lockdownu si dojedete nakoupit potraviny a na parkovišti před supermarketem z Alzaboxu vyzvednete objednaný laptop, zatímco kamenný obchod s počítači přes ulici dál je kvůli lockdownu už půl roku zavřený a v likvidaci.

Chápete už, komu lockdowny a nouzové stavy vyhovují a kdo usiluje o jejich pokračování? Ano, jsou to nadnárodní digitální řetězce, kterým nouzový stav pomáhá a likviduje otravnou místní kamennou konkurenci v jednotlivých městech, tím se vyčišťuje konkurenční prostor a tyto nadnárodní online řetězce se zbavují místní konkurence. Žádný drobný provozovatel kamenného obchodu nedokáže zabezpečovat distribuce zboží kurýry a nabídnout stejný rozsah online služeb jako velké online řetězce.

První vlaštovka výdejních boxů neakceptujících hotovost a účel covidových pasů v obchodech na odstranění anonymity kupujícího při placení hotovostí

Když vláda řekne, že musí zavřít obchody, které neprodávají základní zboží lidských potřeb jako jsou potraviny, léky a drogerie, tak tím myslí jen kamenné obchody, do kterých musí chodit lidé osobně, ale nemyslí tím online shopy. Tím dochází k likvidaci kamenné konkurence, protože pod záminkou ochrany před nákazou jsou kamenné obchody pro lidi zavřené, takže ti jsou nuceni se naučit nakupovat online u digitálních obchodníků. A můžete vzít jed na to, že za rok trvající lockdowny a nouzové stavy se miliony lidí naučily nakupovat online. Každý zavřený obchod pomohl přihrát nové zákazníky digitálním prodejcům a spolu s tím, že dojde k odstranění lidského kontaktu, dojde ještě i k něčemu jinému, totiž k odstranění hotovostních plateb. Zapomněl jsem vám totiž říct určitou zajímavost s těmi zmíněnými Alzaboxy.

Zákaz prodeje vánočních ozdob, umělých stromečků a rachejtlí před Vánoci v supermarketu. Lidi to donutilo nakupovat u digitálních obrů jako je Alza na internetu

Za zboží můžete při nákupu na Alze zaplatit dopředu bezhotovostně kartou nebo převodem z bankovního účtu, anebo můžete kartou zaplatit až v Alzaboxu při vyzvednutí zásilky. Jenže, tyto Alzaboxy neakceptují hotovost, prý z bezpečnostních důvodů, že by se boxy staly terčem nájezdů zlodějů. Alza totiž nabízí platbu hotovostí pouze při osobním vyzvednutí na pobočce. Jenže pokud je lockdown, na pobočku nemůžete.

A v budoucnu na pobočku budete možná smět přijít jen s covidovým pasem a s potvrzením o antigenním testu nebo očkování. A víte, co to bude znamenat? Přestaňte číst na tomto místě a zamyslete se, jestli na to přijdete… chvilka na přemýšlení… už vám to došlo? Ano, už to víte přesně, po zavedení covidových pasů už nebude možné platit za zboží anonymně hotovostí.

Platba hotovostí ztratí anonymitu, covidový pas spojí hotovostní platbu za zboží s identitou do té doby anonymního kupujícího

Pokud si totiž vytvoříte jednorázově na nějakém online obchodě profil pod smyšleným jménem Jan Novák, protože jste potřebovali koupit žehličku, a zvolili jste platbu v hotovosti při převzetí na pobočce výdejny, tak jste pouze zaplatili hotovostí, dostali jste žehličku a nikdo vás tak nezanesl do své databáze, protože nechcete, aby nějaký obchod disponoval vašimi osobními údaji. Jenže, po zavedení covidových pasů toto soukromí padne. Když přijdete platit na výdejnu hotovostí, zaměstnanec oskenuje váš covidový pas v mobilu a přiřadí jej k číslu objednávky, kterou jdete vyzvednout a do systému se z covidového pasu zanese, že očkovaná osoba Pavel Nakoupil, covidové číslo CVX022515784231, bydliště tam a tam, platila hotovostí, sériová čísla bankovek jsou tato a tato.

Zákaz prodejů vysavačů a elektro v kamenném obchodě, lidé museli na internet k digitálním prodejcům

Na rozměnění zpátky dostala osoba bankovky se sériovým číslem to a to. Nové hotovostní pokladny již umí skenovat sériová čísla bankovek po uložení do příhrádek v pokladně, prodavačky  mají přikázáno vkládat od zákazníka bankovky do pokladny jednotlivě a s rozestupy alespoň 1 sekundy, aby kamera na stropě zachytila ve vysokém rozlišení bankovku a její sériové číslo. Covidový pas se tak stane záminkou pro spojování plateb lidí v hotovostí s jejich údaji z covidového pasu, čímž dojde ke ztrátě významu hotovosti jako prostředku platby na zachování anonymity a soukromí před obchodníky.

Genocida živnostníků a kamenných obchodů bude pokračovat, každý další den Nouzového stavu blíží kamenné obchody více a více k bankrotu

Likvidace drobných prodejců a jejich kamenných obchodů má logický důvod. Malý obchodník se nezajímá o totožnost kupujícího a rád přijme od něho hotovost. A to je třeba zlikvidovat. Velké digitální řetězce tak díky vynucování bezhotovostních plateb a předkládání covidových pasů získají mohutné databáze obyvatel, resp. klientů. Každý nadnárodní digitální obchod tak bude vědět osobní citlivé údaje každého nakupujícího. A to v případě nákupu v kamenném obchodě nikdy nehrozilo, pokud jste platili hotově. Takže na otázku, komu vyhovují nouzové stavy v ČR, už máte odpověď. Vyhovují globálním korporacím, které v ČR rozjíždí digitální ekonomiku a zavádění předpokladů pro zavedení bezhotovostní společnosti. To všechno je cílem globalistů a jejich Velkého resetu.

Pokud jste potřebovali něco na auto, stěrače, žárovky motorový olej, měli jste smůlu v supermarketu. Museli jste jít na internet a nakupovat online od Alzy a dalších digitálních prodejců

A každý politik, který prosazuje pokračování nouzového stavu, jde na ruku globalistům a těmto nadnárodní digitálním řetězcům, které další dva týdny, nebo i déle, budou rýžovat a vytlačovat z trhu kamenné obchody a jejich živnostníky. Přesně o toto se snaží nejen Babišova vláda, ale i ta Matovičova, vláda Angely Merkel, přesně o to usiluje Emmanuel Macron ve Francii, všichni jedou Velký reset podle návodu Klause Schwaba, prezidenta Světového ekonomického fóra. A pokud vám vrtá hlavou, proč v tom jedou i velké hypermarkety jako Tesco a další, které omezují “kamenné” prodeje, tak se zkuste zamyslet, jak obrovské peníze tyto řetězce vynakládají na údržbu prodejních ploch, na elektřinu, chlazení a vytápění, osvětlení, zaměstnance, ostrahu atd.

A když to tyto řetězce srovnají s mnohem nižšími náklady digitálních obchodů, tak jim to najednou docvakne a tyto hypermarkety najednou tlačí lidem do hlav své vlastní online shopy, např. TESCO a jeho online portál iTesco, který lidi láká, aby zůstali doma a nakoupili online, nákup jim přiveze kurýr. Hypermarkety tak jednoho dne zruší kamenné prodejny, jejich nákladný provoz a bude se vše prodávat jen online. Proto si nemyslete, že nadnárodní hypermarkety v tom nejedou. Jedou v tom globální korporace všechny společně!

Živnostník a jeho kamenný obchod totiž sabotuje plán globalistů na zavedení Total Control skrze přerod trhů do digitální ekonomiky a skrze plán na zavedení bezhotovostní společnosti. Proto je potřeba kamenné obchody zničit a zlikvidovat pod záminkou viru. Je to genocida podnikatelů a živnostníků v přímém přenosu. Není proto divu, že podle nového průzkumu by už Andrej Babiš nevyhrál volby [2]. A to není překvapení, to je očekávaný proces odstraňování starých kádrů, protože noví kádři globalizace a progresivního liberalismu přichází. A ti se nezakecají, na to můžete vzít jed.

Zdroj: 1

Loading...
loading...

Podělte se o svůj názor

Your email address will not be published.