Šel a koupil si Babišovy párky. Pak nestačil zírat. Vše nafotil a poskytl veřejnosti

single-image

Kritika Andreje Babiše je spojená především s jeho politickou činností. Na internetu se to ale doslova hemží negativním popisem výrobků, které patří pod firmu Agrofert. Typickým příkladem jsou párky. Co se o nich povídá, zjistily KrajskéListy.cz přímo na oficiálním FB profilu Kosteleckých uzenin. Žádná sláva to rozhodně nebyla.

Jakub Hein si udělal radost. Ta ovšem nenastala poté, co zjistil pravý obsah svého nákupu. Ale postupně. „Zepředu: Jsou drahý, ale tak si jednou koupim pořádnej párek,“ sdělil na sociální síti Facebook, přímo na profilu Kosteleckých uzenin. Ty se mimochodem mohou pochlubit 17 tisícovkami fanoušků, což je na tuto oblast „potravinářství“ celkem dost. Jakub Hein ovšem pokračuje. „Zezadu: Jo aha, Kostelecké Uzeniny. Půl párek, půl vzduch,“ doplnil a poskytl i fotografii. Na ní, jak je patrné, jsou vidět Kostelecké uzeniny zepředu a zezadu. Zadní část přitom napoví, co se běžný nakupující nedozví. Logo a design obalu je dělaný tak, aby nebylo evidentní, že obsah je poněkud jiný, než se kterým jako zákazník počítáte. Následovala diskuse mezi těmi, kdo Heinovy fotografie viděli.

„Fuj,“ zazněl jeden z komentářů. „Jednou jsem dostala chut na jejich uzeny maso. Peknej kus masa, rikala jsem si. Normalne takovy veci nekupuju, ale tak jednou za cas, proc ne. Po chvili brejleni sem z cerneho textu na cernem pozadi vycetla, ze se jedna pouze o 50% masa a zbytek naky sracky. Mnam,“ přiblížila svůj zážitek Magdalena Hronová. „A co si párky nekupovat,“ doporučil Petr Hloušek.




Připomeňme, že založení továrny na uzeniny a konservy bylo již 6. 12. 1917, kdy společníci Jan Satrapa ze Studené, Richard Spitzer, Karel Czánský, Jan Hamlisch a Josef Spitzer podepisují společenskou smlouvu. Budovy bývalé brusírny skla byly ve velmi krátké době upraveny a dostavěny pro uzenářskou výrobu.

Zdroj: 1

loading...